Antalya’da havalar ısınırken, yangın riski de artıyor. Antalya’nın ilçelerinden ardı ardına uyarılar gelirken, bazı ilçelerde yasaklar ile ilgili duyuru yapıldı. Sıcak ve kuru havadan dolayı Antalya’dan ardı ardına uyarı gelmeye devam ediyor. Finike Orman işletme Müdürü Ömer Avcı, saat 10.00-16.00 arasındaki bütün orman faaliyetlerinin ertelenmesi gerektiğini duyurdu. Finike Orman işletme Müdürü Ömer Avcı Yangın riskinin yoğun olduğu saatlerde vatandaşları yangınlara karşı duyarlı olmaya davet etti.

GÜZELLİKLER YOK OLMASIN
Finike Orman işletme Müdürü Ömer Avcı, “Değerli Hemşerilerim Ormanlarımız, bizlere bırakılmış en değerli emanettir. Bu günlerde etkili olan sıcak ve kurak hava yangını riski arttırmaktadır. Küçük bir dikkatsizlik ve ihmal sonucu meydana gelen bir kıvılcım; binlerce ağacın, canlıların ve doğal güzelliklerimizin yok olmasına neden olabilir.

BU SAATLERE DİKKAT
Lütfen ormana yakın alanlarda ateş yakmayalım, yanan ateşi söndürelim; izmarit, cam ve yanıcı atıkları doğaya bırakmayalım. Yangın riskinin en yüksek olduğu 10.00-16.00 saatleri arasında ormana yakın alanlarda tarımsal faaliyetlerimizi mümkün olduğunca erteleyelim. Şüpheli bir durum gördüğümüzde hemen yetkililere bildirelim. Ormanlarımızı, doğamızı ve geleceğimizi korumak hepimizin sorumluluğudur. Yangına sebep olmayalım, duyarlı olalım” diye konuştu.




