İddialara göre 8 Ekim tarihinde toplu taşımada yaşanan bir olay vatandaşların öfkelenmesine neden oldu. Sabah saatlerinde belediye otobüs şoförü Killik, otogar seferini yaparken Karataş Köy durağında bekleyen yolcuların bir kısmını almadığı belirtildi. Olay anında otobüsün önü kalabalık olduğu için orta kapının açılması isteniyor ve ama iddialara göre şoförden ‘açamam’ yanıtı alınıyor. Bu olay sonrasında durakta bekleyen 7 yolcunun 4’ü otobüse alınıp diğerleri alınmıyor.

Antalya-47

KİLLİK-OTOGAR SEFERİNDE MAĞDURİYET

Yaşanan bu olay sonrasında bir yolcu tepkisini, “8 Ekim 2025 sabahı, DM 85 hattında 07 *** 808 plakalı belediye otobüsünün 7.20’deki Killik-Otogar seferinde ciddi bir mağduriyet yaşadım. Sabah saatlerinde Karataş Köy durağında 7 kişi otobüs bekliyorduk. Şoför sadece 4 kişiyi aldı, ön kapıdan binmemizi istedi fakat otobüsün önü çok kalabalıktı ve herkes ayakta duruyordu. Orta kapıyı açmasını rica ettik, ancak 'Açamam' diyerek reddetti ve önden binmemizi söyledi. Ben zor da olsa önden binebildim ama geride kalan 2 kişi otobüse alınmadı. Arka kapı açılsa onlar da binebilirdi. Ayrıca şoföre, 'Burada saatte 1 otobüs geçiyor, başka otobüs gelmiyor' dediğimde, 'Ne yapayım' şeklinde kaba bir tavırla karşılaştım” sözleri ile dile getirdi.

Halk Otobüsü

“EK SEFER KONULMASINI TALEP EDİYORUM”

Şoförlerin yolculara karşı daha saygılı ve çözüm odaklı davranmasını beklediğini belirten vatandaş, şu ifadelere yer verdi:

“Şoför, eğer kalabalık olduğu için yolcu almadığını söylüyorsa, zaten otobüste 19 kişi ayakta duruyordu ve kapasitesinden fazla yolcu alınmıştı. Buna rağmen o 2 kişiyi almadı, bundan da ayrıca şikayetçiyim. Ayrıca önden biniliyorsa arka kapıdan da inilebiliyor; şoförün önden bazı yolcuları indirdiğini de gördüm. Bu hatta köyden sadece saatte bir otobüs geçtiği için özellikle öğrenciler ve işe gidenler mağdur oluyor. Benzer sorunları daha önce de yaşadım ve belediyenin müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeme rağmen herhangi bir çözüm sunulmadı. Bu mağduriyetlerin önüne geçilmesi için 7.30-8.00 saatleri arasında ek sefer konulmasını talep ediyorum. Ayrıca şoförlerin yolculara karşı daha saygılı ve çözüm odaklı davranmasını bekliyorum. Bu sefer için tam ücret olan 35 TL ödedim. Sorunun en kısa sürede çözülmesini rica ediyorum.”

Muhabir: DEMET GÖKÇE