Mersin Üniversitesi Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre üniversiteye çok sayıda öğretim üyesi alımı gerçekleştirecek. Mersin Üniversitesi 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 23.,24. ve 26. maddeleri ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği uyarınca öğretim üyesi alacağını duyurdu. Başvurular 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri ile Mersin Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri’ne göre değerlendirilecek.

Resmi Gazete-3

MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ ALIMI NE ZAMAN?

Mersin Üniversitesi Resmi Gazete’de yayımlanan karara göre öğretim üyesi alımı gerçekleştirecek. Başvuru tarihleri ile 4 Temmuz 2025 tarihinde başlayıp, 18 Temmuz 2025 mesai bitimine kadar devam edecek. Öte yandan başvurular Profesör ve Doçent kadrosu için Personel Daire Başkanlığına şahsen veya posta ile başvurulması gerekmektedir.

Mersin Universitesi (1)-1

MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ ALIMI İSTENEN BELGELER

İlan başvuru evraklarına http://pdb.mersin.edu.tr/birim/205/akademik-personel-sube-mudurlugu web sayfasında bulunan İlan Başvuruları menüsünden ulaşılabilmektedir.

İlan başvuru formu ve başvuru formunda belirtilen belgeleri de içeren yayın dosyası Profesörlük için 1 adet [Flash Bellek], Doçentlik için 1 adet [Flash Bellek] olarak hazırlanması gerekmektedir. İlanın herhangi bir aşamasında gerek duyulduğu takdirde ek [Flash Bellek] istenebilir.

Ayrıca ilan başvuru formu ve ilan başvuru formunda istenen belgeler (yayınlar hariç) fiziksel olarak da teslim edilmelidir.

MERSİN ÜNİVERSİTESİ HANGİ BİRİMLERE ÖĞRETİM ÜYESİ ALACAK?

Mersin Universitesi Ogretim Uyesi Alacak (4)Mersin Universitesi Ogretim Uyesi Alacak (3)Mersin Universitesi Ogretim Uyesi Alacak (1)Mersin Universitesi Ogretim Uyesi Alacak (6)Mersin Universitesi Ogretim Uyesi Alacak (5)Mersin Universitesi Ogretim Uyesi Alacak (2)

Muhabir: DEMET GÖKÇE