Aşure dağıtımını Belediye Başkanı Dr. Kadir Kumbul, Kaymakam Cemal Şahin, AK Parti İlçe Başkanı Ahmet Söker, belediye meclis üyeleri ve belediye başkan yardımcıları gerçekleştirdi. Meydanlarda uzun kuyruklar oluşurken, vatandaşlar Muharrem ayının bereketini birlikte paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.

Etkinlikte konuşan Belediye Başkanı Dr. Kadir Kumbul, aşurenin tarihsel ve kültürel önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: “Muharrem ayı, bereketin, paylaşmanın ve kardeşliğin ayıdır. Aşure, farklı tatların bir araya gelerek uyum içinde bir bütün oluşturmasının en güzel sembolüdür.
Bizler de bugün Serik’te bu bereketi ve kardeşliği birlikte yaşamanın mutluluğunu paylaşıyoruz. Birlikte olduğumuz sürece aşuredeki çeşitlilik gibi toplumumuz da güçlü ve zengin olacaktır. Bu etkinlik vesilesiyle tüm hemşehrilerimizin Muharrem ayını kutluyor, barış, kardeşlik ve dayanışma dileklerimi iletiyorum” dedi. Vatandaşlar, belediyenin düzenlediği bu anlamlı etkinlikte bir araya gelerek paylaşmanın verdiği manevi huzuru yaşadı.




