Aksu Belediye Başkanı İsa Yıldırım, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasının ardından öğrencilere yönelik tebrik mesajı yayımladı. 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrencileri tebrik eden Başkan İsa Yıldırım, öğrencilere emek veren öğretmenlere ve ailelerine ise teşekkürlerini iletti.

İSA YILDIRIM’DAN ÖĞRENCİLERE TEBRİK MESAJI
Öğrencilere verimli bir yaz tatili dileyen Başkan Yıldırım şu ifadelere yer verdi:
“Sevgili çocuklar, 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamladınız. Hepinizi gönülden tebrik ediyorum. Bu süreçte emek veren öğretmenlerimize ve her zaman yanınızda olan kıymetli ailelerimize teşekkür ediyorum.

“NİCE BAŞARILARA İMZA ATACAĞINIZA YÜREKTEN İNANIYORUM”
Geleceğe umutla bakan, kendini geliştiren ve hayallerinin peşinden giden bireyler olarak daha nice başarılara imza atacağınıza yürekten inanıyorum. Hepinize sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili diliyorum. Sevgiyle kalın.”





