Antalya’da gece geç saatlerde bir otobüs durduran vatandaş yanlış otobüs olduğunu fark etmesi üzerine araca binmediğini ve bu yüzden de otobüs şoförünün hakaretlerine maruz kaldığını iddia etti. Olayı X platformundan paylaşan vatandaş, şoförü CİMER’e şikayet edeceğini belirtti. Paylaşım sonrasında ise Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden cevap gecikmedi. Büyükşehir, olayla ilgili gerekli açıklamaların yapıldığını belirtti.

Otobüs-6

“CİMER’E ŞİKAYETTE BULUNACAĞIM”

Otobüs şoförünün hakaretine maruz kaldığını iddia eden vatandaşın açıklamasında, “13.10.2025 Pazartesi günü 23:25 saatinde 0……0 plakalı TCD49A adlı otobüsünüzün şoförü bize hakaret etti. 75 Yıl cd-19 numaralı durakta bineceğimiz otobüs sanıp el salladık, durağa yaklaştığı birkaç saniye boyunca beklememesine rağmen binmediğimizi görünce kapısı açık şekilde “mal mısınız ………… ” dedi. Gece vakti yanlış otobüsü durdurduk diye bu hakareti tavrı kabul etmiyoruz. Saygısızlığı için CİMER’e şikayette bulunacağım. 1 dakikasını bile almayan bu olay için bu saygısızlığını kınıyorum” ifadeleri yer aldı.

Şikayet

BÜYÜKŞEHİR’DEN CEVAP GECİKMEDİ

Yaşanan otobüs krizi nedeniyle sosyal medyada yapılan paylaşıma Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin iletişim resmi X sayfasından cevap gecikmedi. Yapılan paylaşıma şu ifadelerle cevap verildi:

“Merhaba, Öncelikle yaşanan durum için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Bahsettiğiniz sürücüyle ilgili konuyu incelenmek üzere yetkili birime ilettik. Bu gibi durumlarda anlık olarak 0242 606 0707 numaralı Ulaşım Danışma Hattımız ile iletişime geçmenizi rica eder, iyi günler dileriz.”

Muhabir: DEMET GÖKÇE