Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanlığı’na adaylığını sosyal medya üzerinden duyuran Hatice Öz’e, merhum Ali Bahar’ın eşi Şebnem Bahar’dan destek gelmişti. Şebnem Bahar, paylaşımının altına “Çağdaş bir Türk kadını olarak adınız çok yakışacak. Yolun açık olsun.” yorumunu yazdı. Bu mesajın ardından iş dünyasında gözler Bahar ailesine çevrilmişti.

Şebnem Bahar’ın desteği Antalya iş dünyasında farklı yorumlara neden olurken, ATSO başkan adayı Berkay Bahar da konuya ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Ali Bahar’ın vefatının ardından ATSO seçim sürecinde yaşanan gelişmelerin yeni bir boyut kazandığı ifade edilirken, Şebnem Bahar’ın Hatice Öz’e verdiği açık destek mesajı yaklaşan seçimler öncesinde iş dünyasındaki dengeler açısından dikkat çeken bir gelişme olarak yorumlandı.

Berkay Bahar’ın yaptığı açıklamaların, seçim sürecindeki ittifak ve destek tartışmalarını yeniden gündeme taşıması bekleniyor. Böylece ATSO seçimleri öncesinde Bahar ailesinin tutumu ve açıklamaları iş dünyasında merakla takip edilmeye devam ediyor. Berkay Bahar konu ile ilgili ilk kez açıklamada bulundu.
İLK KEZ KONUŞTU
Bahar, "Çok özel bir soru olduğu için ‘biz’ diye değil, ‘ben’ diye konuşacağım. Öncelikle şunu söyleyeyim: Antalya’ya borcumuz var. Neden biliyor musunuz? Ben Giritli Mahallesi’nde doğmuş, Şarampol’da büyümüş bir çocuğum. Bu şehir bize her şeyi verdi; para verdi, itibar verdi, her şeyi verdi. O yüzden borcumuz var. Bir hesaplaşma içinde değiliz.
Şebnem Hanım’a gelince… Hani 600 milletvekili var ya, benim için 600 değil, 601 var. Çünkü onun bende dokunulmazlığı var. İki sebepten dolayı: Bir, hayatta amca baba yarısıdır ya; ama artık babaları olmadığı için onlar benim çocuklarım, onların annesi. O yüzden bende dokunulmazlığı var. İki, Şebnem Hanım, Ali Bahar’ın bana emanetidir. O yüzden bende dokunulmazlığı var. Herkes istediğini özgürce nasıl seçtiğini görüyoruz."





