Antalya İşitme Engelliler Spor Kulübü, 2. Lig D Grubu’nu lider tamamladıktan sonra çıktığı play-off maçlarını namağlup tamamlayarak finale yükseldi. Burdur’un Bucak ilçesinde oynanan play-off maçlarında Konya İşitme Engelliler Spor Kulübü ile 0-0, Muğla İşitme Engelliler Spor Kulübü ile de 2-2 berabere kaldıktan sonra Afyon İşitme Engelliler Spor Kulübü’nü 3-2 mağlup eden Antalya ekibi, grubunu 5 puanla tamamladı.

Namağlup Finale Kalan Işitme Engelliler, 1. Lig Kapısında (1)-1

FİNALDE MUĞLA ORTACA’YI MAĞLUP ETTİLER

Diğer grubun lideri Muğla Ortaca İşitme Engelliler Spor Kulübü ile birinciyi belirlemek için bir maç daha oynayan Antalya ekibi, rakibini 3-2 yenerek 1. Lig’e yükselme final maçı oynama hattı kazandı. Samsun’da düzenlenen diğer play-off maçlarının liderini bekleyen Antalyalı sporcular, buradan gelecek rakibini de mağlup etmeyi başarırsa önümüzdeki sezon Antalya’yı, İşitme Engelliler 1. Ligi’nde temsil etme hakkı kazanacak.

Namağlup Finale Kalan Işitme Engelliler, 1. Lig Kapısında (3)

FİNAL MAÇI PAZAR GÜNÜ KONYA’DA

Samsun’da oynanan ve Antalya’nın rakibi olacak play-off maçlarını kazanan Samsun ekibi ile ilgili rakiplerinin şikayetçi olduğu öğrenildi. Sahte oyuncu oynattığı gerekçesi ile yapılan şikayet haklı bulunursa Samsun’un liderliği elinden alınacak ve Antalya ekibinin rakibi Çorum temsilcisi olacak. Antalya İşitme Engelliler Spor Kulübü’nün final maçı, 28 Haziran Pazar günü Konya’da oynanacak ve kazanan takım 1. Lig’e yükselecek.

Namağlup Finale Kalan Işitme Engelliler, 1. Lig Kapısında (2)

ANTALYA, 1. LİG’E 90 DAKİKA UZAKLIKTA

Antalya İşitme Engelliler Spor Kulübü Antrenörü Mustafa Sezer, zorlu bir sezonu geride bıraktıklarını ve hedefleri olan 1. Lig’e çok yaklaştıklarını belirterek, “Bugüne kadar çok zorlu maçlar oynadık. Rakibimiz kim olursa olsun, finalde de zorlu bir maç bizi bekliyor. Ancak iyi bir takımız ve kalan bir maçımızı da kazanarak çok istediğimiz 1. Lig’e yükselmek istiyoruz” diye konuştu.

Muhabir: HASAN YAVAŞLAR