Konyaaltı Belediyesi’nin bünyesinde var olan ve yeni yerinde hizmete devam eden Kariyer Ofisi, iş arayanlar ile iş verenleri bir araya getirmeyi amaçlıyor. İş arayanların kariyer planlamasına yönlendirme desteği veriyor. İş veren ile iş arayan arasında yapılan eşleştirmeler sayesinde uygun iş pozisyonları için uygun kişiler seçiliyor. Bu sayede istihdama katkı sağlanıyor.

Keriyer Ofisi Yeni Yerinde

İŞ VERENLER İLE İŞ ARAYANLARIN ADRESİ

Konyaaltı Belediyesi’nin sosyal medya yöneticileri X resmi hesaplarından Kariyer Ofisi’nin iş arayanlara destek olduğunu belirttiği açıklamasında, şu ifadelere yer verdi:

“Tüm işverenleri ve iş arayanları, Konyaaltı Kariyer Ofisi'nin yeni yerine bekliyoruz. Bünyemizde hizmet veren Konyaaltı Kariyer Ofisi ile yüzlerce vatandaşa umut oluyoruz. Hem işverenin personel arama sürecini en aza indiriyor hem de iş arayanlara destek oluyoruz. Amacımız; Türkiye’deki işsizlik oranını azaltmak ve ekonomik kalkınmaya da destek vermek. Yeni Adres: Konyaaltı Belediyesi Ana Hizmet Binası (Kat: -1)”

K A R İ Y E R O F İ S İ

KARİYER OFİSİ’NE BAŞVURU NASIL YAPILIR?

Konyaaltı Belediyesi Kariyer Ofisi’nin yeni yerinde hizmete devam ederken birçok insan iş bulmak ve personel aramak için neler yapması gerektiği hakkında bir şey bilmiyor. Kariyer Ofisi’ne başvuru yapmak için yeni adresleri Konyaaltı Belediyesi Ana Hizmet Binası Kat 1’e gitmeleri ya da online başvuru için [email protected] adresinden yapılıyor. Konu hakkında bilgi almak isteyenlerin ise 0 (242) 245 55 00 telefon numarasından kuruma ulaşım sağlamaları gerekiyor.

Muhabir: DEMET GÖKÇE