Antalyaspor dün gerçekleştirdiği "Antalyaspor Sahipsiz Değildir" etkinliğinin dikkat çeken bir açıklamada bulundu. Kulüp adına Basın Sözcüsü Av. Ali Topuz tarafından yapılan açıklamada, etkinliğin temel amacının Antalyaspor etrafında birlik ve beraberliği güçlendirmek olduğu belirtilirken, Başkan Mustafa Ergün'ün programda yaptığı konuşmasının farklı yorumlanmasına ilişkin duyulan rahatsızlık ifade edildi.

Kulübün önceliğinin Antalyaspor'un eski günlerine dönmesi olduğu vurgulanırken, Başkan Ergün’ün Antalya halkına, kamu kurum ve kuruluşlarına yönelik herhangi bir eleştiri ya da sitem amacı taşımadığı belirtildi.
ANTALYASPOR’DAN TEŞEKKÜR
Kulüp adına Basın Sözcüsü Av. Ali Topuz tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Son günlerde kulübümüz etrafında oluşan birlik ve beraberlik ruhunu güçlendirmek amacıyla taraftar gruplarımız tarafından organize edilen ve büyük bir katılımla gerçekleştirilen "Antalyaspor Sahipsiz Değildir" etkinliği, hem şehrimizde hem de sosyal medya mecralarında geniş yankı uyandırmıştır. Bu anlamlı organizasyona katılım sağlayan, katılmayı arzu ettiği halde çeşitli nedenlerle aramızda olamayan ve gönülden destek veren tüm Antalyaspor sevdalılarına en içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.

ETKİNLİĞİN AMACINI GÖLGEDE BIRAKACAK YORUM VE DEĞERLENDİRMELER YAPILDI
Etkinliğimizin temel amacı; 7’den 70’e tüm Antalyaspor camiasını ve Antalya şehrini yeniden ortak değerimiz olan Antalyaspor çatısı altında buluşturmak, bütünleştirmek, birlik ve beraberliği güçlendirmek, kulübümüzün yeniden hak ettiği yer olan Süper Lig’e yükselmesi için gerekli maddi ve manevi desteği sağlamaktır. Bu denli önemli bir organizasyonun özellikle spor kamuoyunda ve yerel basında daha geniş yer bulmasını temenni etmekte ve herkesin bu sürece kendi imkânları ölçüsünde katkı sunmasını beklemekteyiz. Ancak bugün bazı basın organlarında etkinliğin ana amacını gölgede bırakabilecek yorum ve değerlendirmelere yer verilmesi bizleri üzmüştür. Bu nedenle kamuoyunu doğru bilgilendirme ihtiyacı doğmuştur.
“ELEŞTİRİ YA DA SİTEM AMACI TAŞIMAMAKTADIR”
Öncelikle belirtmek isteriz ki, kulübümüz adına yapılacak resmi açıklamalar ve ilgilendirmeler yalnızca Basın Sözcülüğü tarafından gerçekleştirilecektir. Etkinlik sırasında Başkanımız Sayın Mustafa Ergün tarafından doğaçlama yapılan konuşmasında sarf edilen ve kamuoyunda farklı şekillerde yorumlanan ifadeler; Antalyaspor taraftarına, Antalya halkına, iş dünyasına, kamu kurum ve kuruluşlarına yönelik bir eleştiri ya da sitem amacı taşımamaktadır.

“ÖNCELİĞİMİZ, KAMPANYANIN BAŞARIYA ULAŞMASIDIR”
Başkanımız, konuşmasını büyük bir heyecan ve yoğun duygular içerisinde gerçekleştirmiş; kulübümüzün içinde bulunduğu zor şartları ve Antalyaspor’un yaşadığı sıkıntıları dile getirirken, birlik ve beraberliğin yeterince sağlanamamasından duyduğu ağır üzüntüyü ifade etmek istemiştir. Söz konusu ifadelerin tüm Antalya şehrine yönelik bir değerlendirme olarak algılanması kesinlikle doğru değildir. Başkanımız Sayın Mustafa Ergün öncülüğünde Yönetim Kurulumuz, kulübümüzün geleceği için yoğun bir çalışma yürütmektedir. Bu süreçte en büyük önceliğimiz, kulübümüz açısından hayati önem taşıyan destek kampanyamızın başarıya ulaşmasıdır.
“BU DEĞERE SAHİP ÇIKMAK HEPİMİZİN ORTAK SORUMLULUĞUDUR”
Dün gerçekleştirdiğimiz organizasyonda odaklanılması gereken asıl konu da budur. Amacımız, başlatılan destek kampanyasıyla kulübümüzün ihtiyaç duyduğu maddi kaynakları oluşturmak ve Antalyaspor’un yeniden güçlü yarınlara ulaşmasını sağlamaktır. Bu vesileyle başta değerli basın mensuplarımız olmak üzere, kamu kurum ve kuruluşlarını, iş dünyasını, sivil toplum kuruluşlarını ve Antalya ekonomisine katkı sağlayan tüm kişi ve kuruluşları kampanyamıza destek vermeye davet ediyoruz. Antalyaspor, Antalya’nın ortak değeridir. Bu değere sahip çıkmak hepimizin ortak sorumluluğudur.”





