Olanla yetinmiyorum. Emek verenlere sağ olun, var olun diye sesleniyorum.

Öylesine büyük mutluluk yaşadım ki!

Dünyanın başına belâ olan bir ülkeyi, ABD'ni futbolda yendik. Hem de evinde!!!

Futbol otoritesi geçinenlere de kapak oldu bu galibiyet!

Dünya Kupası'na 3 puan alarak ve 3 gol atarak veda ettik.

Uykusuz kaldığımız günleri çok kötü yenilgilerle hatırlayacaktık.

Bizim Çocuklar, burulan yüreklerimizi azıcık ferahlattı.

Bu kaotik ortamdan, galibiyet çıkmaz diye düşünüyordum.

Epey gergindi ekip...

Hafta boyunca dostlarıma, kazanamayız demiştim.

Hata etmişim!!!

Prestij mücadelesini veren onurlu insanlara teşekkür ederek başlayacağım yazıma!

Umudumu tazeleyerek de noktalayacağım.

Dersler çıkarmalıyız.

Kendimizle yüzleşmeliyiz..

Kaybettiğimiz bu turnuva üzerine değerlendirmeler yapılmalı...

En azından, grubu geçip ikinci turu yaşayabilirdik.

Nerede eksiklerimiz var gördük.

Santraforumuz gerçekten yok muydu?

Böylesi bir oyun tarzı ile oynamak için, neden bu denli ısrarcı olduk?

Formsuz olan, henüz sakatlığını atlatan oyuncular daha hazır hale getirilebilirler miydi?

Montella da, sporcularımızda eleştirilecek muhakkak!

Üslup özenli olmalı...

Özeleştirisini de yapmalı herkes!!!

Sağlıklı ve esen kalın...