Ve sonunda Antalyaspor düştü… Ama bu düşüş bir sezonun değil, yıllardır ertelenen hesapların sonucuydu.
Antalya–Konya yolunun gurur projesi olan Demirkapı Tüneli, geçen hafta şiddetli yağışlarla birlikte kullanılamaz hale geldi.
Bir gün hepimiz yaşlanacağız. Bu bir öngörü değil, belki de hayatın tek şaşmaz gerçeği.
Aslında bitmiyor demek iyimserlik. Çünkü hiç bitmedi.
Yeni bir yıla girdik. Takvim değişti ama Antalya’nın yükü yerinde duruyor.
Turizmimizin göz bebeği ve başkentidir Antalyamız. Bir aralar “emekli cenneti” diye de anılıyordu.
Gece yarısı.Antalya gibi “sağlık turizminin başkenti” denilen bir şehirdeyiz.
Dört mevsimiyle ayrı bir dünya.
Antalya son yıllarda aldığı göçlerle adeta Türkiye’nin “sosyolojik röntgen odası” haline geldi.
Bardağın kendisi boş.
Pandemi yıllarında Antalya uçtu, Türkiye baktı.
Kış geldi Antalya’da sabahlar artık daha karanlık.
Bu bağlantı sizi https://www.antalyagundem.com.tr dışındaki bir siteye yönlendiriyor.